Holming-the-King Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Fortsättning Körskolan [ ] 360 [ ] 180 [ ] Whip & Terminate [ ] Pop & Control [ ] Burn & Lap [ ] Cone Coil [ ] '90' [ ] Wheelie Weave [ ] Spin & Go [ ] P.I.T. Maneuver [ ] Alley Oop [ ] City Slicking MCskolan [ ] 360 [ ] 180 [ ] Wheelie [ ] Jump & Stop [ ] Stoppie [ ] Jump & Stoppie Båtskolan [ ] Basic Seamanship [ ] Plot a Course [ ] Fresh Slalom [ ] Flying Fish [ ] Land, Sea, and Air Pilotskolan [ ] Takeoff [ ] Land Plane [ ] Circle Airstrip [ ] Circle Airstrip and Land [ ] Helicopter Takeoff [ ] Land Helicopter [ ] Destroy Targets [ ] Loop-the-Loop [ ] Barrel Roll [ ] Parachute onto Target Kuriruppdrag Roboi's Food Mart [ ] Los Santos Steg 1 [ ] Los Santos Steg 2 [ ] Los Santos Steg 3 [ ] Los Santos Steg 4 Las Venturas Airport Frieght Depot Racing [ ] San Fierro to Las Venturas [ ] Dam Rider [ ] Desert Tricks [ ] Las Venturas Ringroad Las Venturas Airport Racing [ ] World War Aces [ ] Barnstorming [ ] Military Service [ ] Chopper Checkpoint [ ] Whirly Bird Waypoint [ ] Heli Heli Shooting Range uppdrag [ ] Pistol Challenge [ ] SMG Challenge [ ] Shotgun Challenge [ ] AK-47 Challenge Stadium bilkörning [ ] 8-Track [ ] Blood Bowl [ ] Dirt Track [ ] Kickstart Tags (Los Santos) 100 st Hippy Shopper [ ] San Fierro Steg 1 [ ] San Fierro Steg 2 [ ] San Fierro Steg 3 [ ] San Fierro Steg 4 Burger Shot [ ] Las Venturas Steg 1 [ ] Las Venturas Steg 2 [ ] Las Venturas Steg 3 [ ] Las Venturas Steg 4 Quarry Uppdrag (Hunter Quarry) [ ] Uppdrag 1 [ ] Uppdrag 2 [ ] Uppdrag 3 [ ] Uppdrag 4 [ ] Uppdrag 5 [ ] Uppdrag 6 [ ] Uppdrag 7 Andra [ ] Exports Board - 30 Bilar [ ] Valet Parking (Vank Hoff Hotel) [ ] Frieght Train/Tåg Hästskor i LV 50 stycken Ostron 50 stycken Foton i SF 50 stycken Tillgångar: [ ] Zero RC Shot [ ] Wang Auto Alla Safehouses! Så 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Varför gör du en TOPIC <_< ! Skicka in ett ''fusk'' till spelet och välj GUIDE eller TIPS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har redan 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Holming, sluta leka proffs. Alla dina topics gör ingen nytta för alla vet redan de du skrvier. Förästen frågade ingen om en checklist. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Holming, sluta leka proffs. Alla dina topics gör ingen nytta för alla vet redan de du skrvier. Förästen frågade ingen om en checklist. :zzz: Han leker inte proffs, Han är ett proffs :) men ibland är det bra när nån lägger ut checklista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 OOOO! najs, då är ju jag också proffs efter som jag kan också kopiera checklistor från hemsidor ! f*n va najs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 OOOO! najs, då är ju jag också proffs efter som jag kan också kopiera checklistor från hemsidor ! f*n va najs! varför skickade du inte in nån innan så du kunde hjälpa nån då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 OOOO! najs, då är ju jag också proffs efter som jag kan också kopiera checklistor från hemsidor ! f*n va najs! Han vet att man inte ska skicka in dom här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Precis sweet, tack. Sen var de ju ingen som frågade efter en checklist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) Precis sweet, tack. Sen var de ju ingen som frågade efter en checklist. Nu slipper dom fråga, I Forum ska man inte bara lägga upp trådar där man undrar saker, då är det ett lustigt forum, Redigerat 5 Mars 2005 av lakris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Holming, sluta leka proffs. Alla dina topics gör ingen nytta för alla vet redan de du skrvier. Förästen frågade ingen om en checklist. :zzz: Lilla Lajm, sluta leka Polis! Ta ett Lexikon och slå upp ordet "Forum"..!!!Jag leker inte proffs, försöker bara vara schysst, mot andra spelare!! puss :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Holming, sluta leka proffs. Alla dina topics gör ingen nytta för alla vet redan de du skrvier. Förästen frågade ingen om en checklist. :zzz: Skicka in som tips då!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg