Holming-the-King Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Holming, sluta leka proffs. Alla dina topics gör ingen nytta för alla vet redan de du skrvier. Förästen frågade ingen om en checklist. :zzz: Absolut :gitarr:
Cyper Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Du gör nya topicar hella tiden känns det som. Lägg in som tips eller nåt (beroende på vad det är.) Har en kännsla av att du leker proffs, dom där sakerna har jag och nog många fler (som kan spela) vetat länge. Jag har vetat det sen spelet kom ut! Och i stället för att skriva upp det i topicen ge ut länken till sidan där du tog det ifrån.
Holming-the-King Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2005 Du gör nya topicar hella tiden känns det som. Lägg in som tips eller nåt (beroende på vad det är.) Har en kännsla av att du leker proffs, dom där sakerna har jag och nog många fler (som kan spela) vetat länge. Jag har vetat det sen spelet kom ut! Och i stället för att skriva upp det i topicen ge ut länken till sidan där du tog det ifrån. Vad då leker proffs? Vad leker du? Gud eller polis? Jag har oxå vetat detta mkt länge! Men alla på forumet är ju inte lika bra som du tydligen är? :zzz:
Cyper Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 All den där informationen har funnits sen spelet kom ut i Oktober, Jag leker varken Gud eller Polis. Vad leker du.?..Vad jag vet så är inte forum till för att lägga upp tips och fusk.
Holming-the-King Skrivet 9 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2005 All den där informationen har funnits sen spelet kom ut i Oktober, Jag leker varken Gud eller Polis. Vad leker du.?..Vad jag vet så är inte forum till för att lägga upp tips och fusk. Proffs enligt dig :zzz:
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 All den där informationen har funnits sen spelet kom ut i Oktober, Jag leker varken Gud eller Polis. Vad leker du.?..Vad jag vet så är inte forum till för att lägga upp tips och fusk. Är det så j*vla svårt att skicka in det som tips????????
Jamaik Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Skrivet 12 Mars 2005 All den där informationen har funnits sen spelet kom ut i Oktober, Jag leker varken Gud eller Polis. Vad leker du.?..Vad jag vet så är inte forum till för att lägga upp tips och fusk. Det verkar så
Lajm Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Skrivet 12 Mars 2005 Holming, sluta leka proffs. Alla dina topics gör ingen nytta för alla vet redan de du skrvier. Förästen frågade ingen om en checklist. :zzz: "forum (lat) 1 ursprungligen enkelt anlagd öppen plats i antika italiska sätder. Genom inflytande från hellenistisk arkitektur. " (Nationalencyklopedin) ÄGD. Puss
Shotmans Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Skrivet 13 Mars 2005 Sägs att det är copyright på checklist sidan... :medieval:
Holming-the-King Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Mars 2005 Holming, sluta leka proffs. Alla dina topics gör ingen nytta för alla vet redan de du skrvier. Förästen frågade ingen om en checklist. :zzz: "öppen plats " hur tolkar du detta...puzz :rambo:
Holming-the-King Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Mars 2005 Sägs att det är copyright på checklist sidan... :medieval: Det sägs mycket, Även att Elvis lever ;)
Rekommendera inlägg