sasuke kun Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag med men dom kunde faktiskt göra det bätre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag tycker mario party 5 e kul Men man kan ju alltig göra saker bättre lr? nästan iaf :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 japp men på 6:AN fattar4 jag inte det där med mikrofonen tänk om den pchså ska ha ett uttag då kaan man ju bar spela 2 ochså måste man ju köpa en extra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Man kanske ska ha mikrofonen istället för vanliga kontrollen, typ att det står när man ska byta. Eller så finns det mikrofon spel och kontroll spel och att man väljer vad man vill ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Det är valfri användnig av micken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Undra vad som är roligast att använda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Nya tillbehör är väll roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 aaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 fyra är bra men femman vet ej lite mindre variation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 5 an är bättre än 4an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 En gubbe, var det inte du som gillade mario pary 3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Nesh, asså hallå! Mario 5 det är det bästa mario spelen som kommit ut! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg