Gäst Pcplayer Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) jaja men tror ni att man kan ha mikrofon helatiden elle att man måste byta asså att man kan säga ''jump'' så slår den tärningen och inte att det står att man ska byta det blir jobbigt! Redigerat 2 Mars 2005 av LINK_BLUE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 jaja men tror ni att man kan ha mikrofon helatiden elle att man måste byta asså att man kan säga ''jump'' så slår den tärningen och inte att det står att man ska byta det blir jobbigt! ööh, jaha? vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 om man inte har nogot mario party och 2 kontroller så är det väl värt 300 spänn aså mario party 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) Jag har Tröttnat på Mario Party serien det borde ta stopp efter Mario party 6 nu!? Men såklart att du ska köpa Mario party 5 man kan aldrig ha för många Nintendo spel!! :student: Redigerat 2 Mars 2005 av Tutankoopa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag har Tröttnat på Mario Party serien det borde ta stopp efter Mario party 6 nu!? Men såklart att du ska köpa Mario party 5 man kan aldrig ha för många Nintendo spel!! :student: Jo det kostar för mycket att köpa till samlingen, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 jaja men jagköper nog det det verkar kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 jag har det inte men jag vet att det är roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 hur vet då det men nån sa att det var för lite variation mot dom nadra spelen men jag har inget annat s¨å då borde det var kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 köp mario party 5 men ett råd köp inte 4an det suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag ska köpa super monkey ball 2 istället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 jag ska köpa super monkey ball 2 istället! Bra val Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Mario Party 5 Är kul det finns många mini games Man kan också spela på story mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg