Gäst HuRkEn Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Jag har fastnat riktigt ordentligt i Playboy: The mansion på mission 4 (Publish the Playboy Philosophy). Vet inte vad jag ska göra, har sökt på internet som en tok men jag har inte hittat nått där de står om hur jag ska göra.
wuurds Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) har det kommit ut till xbox en?? får man se nakna brudar eller har dom kläder? Redigerat 2 Mars 2005 av davve-da-kid
Gäst HuRkEn Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Skrivet 2 Mars 2005 Mjo...man får se bröst men dem har alltid trosor på...
koopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Skrivet 2 Mars 2005 haha lol är ni så desperata efter tjejer så ni köper ett spel för att få se nakna brudar :lol:
Gäst HuRkEn Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Skrivet 2 Mars 2005 Men ja.....jag köper inte spel jag laddar.....och det e ju som sims fast roligare men hjälp mej nu FFS :D
koopa Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 Men ja.....jag köper inte spel jag laddar.....och det e ju som sims fast roligare men hjälp mej nu FFS :D kolla den här sidan då.....www.gamefaqs.com...fast du kanske redan kan den sidan
Rekommendera inlägg