Gäst sparky Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Regigänget, Nosepass, Vigaroth negradering Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Nosepass hittar du i granite cave men du måste använda rock smash. Slakoth hittar du i petalburg woods orka inte förklara hur man får regis kolla på serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Kolla på fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Nu spammar du <_< som skyller på alla andra :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 $€!F, du spammar själv när du skriver att en annan spammar! Om du ser någon spamma ska du INTE skriva att han spammar, för det räknas som spamm! Anmäl i stället! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 $€!F Du gillar hitler ser jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 mm.. jag är nästan nazist blev jagad av ett gäng när jag gick runt med hemma gord hitler flagga dom trode jag var nazist så dom jaga mig :( men förlåt 0035 jag ska försöka bli snällare jag brukar vara kaxig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 men alltså nazist som inte var i deras lag som dom började skjuta softis med järn kulor men jag blev inte träffad :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 men alltså nazist som inte var i deras lag som dom började skjuta softis med järn kulor men jag blev inte träffad :wacko: hitler ska man inte skojja om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 mm... förlåt jag gillar inte hitler det var min storebror som satt den bilden och det var han som ljög om det där förlåt mig hitler var en j*vla skit! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg