kamikazeb Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag ska nog köpa battlefield 2 men har funderat på en sak. När man är medic så har man "shockpads" som man ska änvända till att väcka sina medspelare men hur blir det när man är typ "avsvimmad" kommer att ligga där i tio sek och inte göra någonting lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag ska nog köpa battlefield 2 men har funderat på en sak. När man är medic så har man "shockpads" som man ska änvända till att väcka sina medspelare men hur blir det när man är typ "avsvimmad" kommer att ligga där i tio sek och inte göra någonting lr? Det låter rätt så coolt!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mango Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Jag tror nog att det blir så, det ska ju vara ett realistiskt spel har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag har processor intel celeron 335 interminne 512 MB (333MHz) hårddisk 200 GB Grafik geforce 5500FX 128 MB inte så bra så det går aldrig att köra BF2 på min data :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 kommer det att komma till xbox tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Kommer förhoppningsvis inte komma till xbox, chansen att bf2 kommer till xbox är väldigt liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.