💬
Logga in
Fuska.se

Finns Det Några Tjejer På Fuska.se ?

104 svar · startad

Nivå 1 · Novis

Ehh ofta många <__< det är inte särskilt många tjer som spelar spel, och om du kollar på andra gamingsiter så får du se... Och... Toxic varför skriver du samma sak som mu?

Peach är Tjej!

Nivå 6 · Fuskare

Jag erkänner, jag är tjej! :)

Det finns faktiskt många spelinteriserade tjejer! :P

Nivå 5 · Fuskare

PeachIce(som brukar kallas Cya nu) är tjej

6 Mar 2005

Jag kände en tjej som var med på sidan. Vet tyvärr itne om hon fortfarande är medlem. Det var ovanligt många tjejer, fast Draghon har ju funnits på sidan sedan tidernas begynnelse.

P.S. Tjejer är mer trevligare att prata med, Komplimang till er tjejer -__- D.S.

Nivå 6 · Fuskare

Okej, för att göra klart en sak då:

Jag är, har alltid varit och förblir tjej.

Så var det med det.

Ps. har varit medlem här i flera år och det är fortfarande folk som inte vet att jag är tjej... kan det ha med min stil att göra? *funderar*

Nivå 8 · Veteranfuskare

Men några skojar och några talar sanning. Snart kanske inte ens jag vet om det är några andra människor än jag här. :blink:

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Jag kände en tjej som var med på sidan. Vet tyvärr itne om hon fortfarande är medlem. Det var ovanligt många tjejer, fast Draghon har ju funnits på sidan sedan tidernas begynnelse.

P.S. Tjejer är mer trevligare att prata med, Komplimang till er tjejer -__- D.S.

Haha, nejnej, det har jag då inte, Rowyn! DU har varit här längre än mig! Jag har bara varit med på fuska.se tiden. Men det är sant att jag sett fuskarna.nu och fuska.se i alla dess skepnader. (;

@Chihuahua Jag har nästan ALLTID vetat om att du varit tjej! (;

7 Mar 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

finns det några tjejer på den här sidan egentligen eller domineras sidan av endast killar???        ( själv kille allså)

Jo, jag undrar en sak:

Varför skapade du det här ämnet på intressen?

Nivå 4 · Lärling

det hörde till hans intesse att kolla hur många tjejer som fanns så han kunnde få ihop det me nån :lol: (skoja bara :cool: )

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

:o jag som alltid har trott att du är kille....

Nivå 4 · Lärling

ja där ser man

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

ÄNDRAT

Senast ändrad:

8 Mar 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

det hörde till hans intesse att kolla hur många tjejer som fanns så han kunnde få ihop det me nån :lol: (skoja bara :cool: )

Ja då förstår jag...

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #35
↗ till inlägget

jag är tjej (skoja)

Ehh............ Jätte roligt " skämt" hurrudu!

Nivå 7 · Fuskare

Såklart det finns tjejer som är spelintresserade. Dock tror jag att stället domineras av killar (notera "tror"). Jag tycker att det känns lite på hur folk skriver om dom är killar eller tjejer och dom som rabblats upp hittills har jag vetat att alla varit tjejer (förutom de som jag aldrig sett innan =P). Lättast vore ju om alla bockade i om dom var kille eller tjej så hade såna här trådar inte behövt skapas :P.

Nivå 3 · Lärling

Evolotion (stavning) är du tjej?!!! Jag som trodde du var kille,

Men när jag kollade din "press" Stod det att intressen var Hästar! Jag är också intresserad av Hästar ( Jag rider) Fast jag är kille :)

9 Mar 2005
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ofta många sp1n det är typ alla :P

jag är kille iaf

jag trodde att du var tjej :P
10 Mar 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Hmm... Snart fattar jag ingenting.

Nivå 3 · Lärling

Näpp jag blir oklok av sånt här! jag som trott många av tjejerna var killar! t.ex Zero Tolerance (Stavning) Evolotion, Draghon m.m

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in