↗ till inläggetJag hatar hästar, Darin, smink och sånt där som tjejer brukar gilla. Jag är rätt otjejig faktiskt.
Jag tycker att det bara är larvigt.
↗ till inläggetJag hatar hästar, Darin, smink och sånt där som tjejer brukar gilla. Jag är rätt otjejig faktiskt.
Jag tycker att det bara är larvigt.
jag är av det 3:e könet.....
:blink:
och det är??
Det är ju inte direkt så att alla tjejer som är spelintresserade, skiter helt fullständigt i hur dom ser ut och gärna vill vara som killar.. eller nåt liknande...ja kan tänka mig att många tror det.............
↗ till inläggetOm det var mig du syftade på när du skrev "vill vara som killar" så bara för att jag inte har riktigt samma intressen som tjejer brurar ha betyder det inte att jag vill vara kille!
nej men ja kom att tänka på att det kanske är så när ja läste det du skrev.. ja menar ju inte att det är fel att inte leka med hästar eller va nu tjejer kan hitta på...
Nja, nu överdrev jag kanske lite...
Jag sa ju att det var larvigt med hästar och smink och sånt där.
Jag är tjej
haha,du gick på det ^_^
↗ till inläggetJaha, ja även om det inte är mina intressen så finns det ju många andra som tycker det är kul och det är ju bra.
Jag, vet. Det var därför jag sa att jag överderv.
↗ till inläggetEvolotion (stavning) är du tjej?!!! Jag som trodde du var kille,
Men när jag kollade din "press" Stod det att intressen var Hästar! Jag är också intresserad av Hästar ( Jag rider) Fast jag är kille :)
Jag rider ibland också , har eget stall med min mamma..fast nu brukar jag hålla på med crossen istället..
Jag är kille. Senast jag tittade iallafall.
Jaha... <_<
Hästar e väl okej men inget jag typ "älskar"
om jag ska vara älig så klär jag alltid(nästan) i kläder som killar brukar ha
gillar rap å lite lite gran rock men det e sällan jag lyssnanar på rock men jag bara gillar vad kilar gillar men vill inte vara kille :)
Jag är ej tjej...så ni bara vet det,men jag gillar att leka tjej eftersom jag är så korkad då hehe.....
Jag är en tjej.
E det här inte lite onödigt, att alla ska skriva "jag är tjeje" eller "jag är inte tjej" hela tiden. Det är väl bara att inse att det finns både tjejer och killar på den här sidan.
Ville bara ta upp:
Det är både killar och tjejer som rider, spelar tv-spel, sminkar sig.
:)
↗ till inläggetE det här inte lite onödigt, att alla ska skriva "jag är tjeje" eller "jag är inte tjej" hela tiden. Det är väl bara att inse att det finns både tjejer och killar på den här sidan.
Ville bara ta upp:
Det är både killar och tjejer som rider, spelar tv-spel, sminkar sig.
:)
Tur att det bara är maskulina killar som rider och sminkar sig i alla fall....... En del av dem har väll string också vill jag gissa....
Många killar som är Gothare, hårdrockare och liknande brukar sminka sig.
Kiss sminkar sej :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in