Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Vart ska man träna sina pokemon är vid pokemon ligan men nästa chanslös just nu jag har. Arbok L. 47 Venomoth L. 46 Charizard L. 62 Nidoking L. 51 Zaptos L. 51 Vamporeon vad ska man träna dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 mewtwo grottan(cerulean cave) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (redigerat) Ehh man kan typ inte gå till grottan förrän man kommit till Four island och hjälpit E4 tjejen.Träna vid Victory Road.Eller använd Vs seeker på några... Jag klarade Pokemon ligan med Charizard lv 50 Vaporeon lv 50 Venomoth lv 49 Nidoking lv 50 Raichu lv 50 Lapras lv 25 Hade Typ 10 revives och 20 full restore.Svin lätt Redigerat 2 Mars 2005 av Veemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Klara Pokemon Ligan med: Scyther lv 86 Charizard lv 90 Gengar lv 71 Machamp lv 89 Jolteon lv 51 Lapras lv 87 Träna dom skitmycke mot de vilda Pokemona i det vilda gräset och i Victory Road,man kan säga att det var ett skitsvårt jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Okej vilket spel är detta? Red? Blue? Gul? Guld? Silver? Ruby? sapphire? Fire red? Leaf green? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Klara Pokemon Ligan med: Scyther lv 86 Charizard lv 90 Gengar lv 71 Machamp lv 89 Jolteon lv 51 Lapras lv 87 Träna dom skitmycke mot de vilda Pokemona i det vilda gräset och i Victory Road,man kan säga att det var ett skitsvårt jobb. Hur orkar du??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Ha tålamod min vän,tålamod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Ha tålamod min vän,tålamod mmm... det krävs mycket tålamod att träna dom där inne som min kompis han tränade flaffy till lv 80 i ett gräs där man möter pkmn i lv 20-25 den blev en s*it bra ampharos! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg