Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag köpte nätverksadapter i veckan och använder comhem med 1 Mb på Fifa 2004 men det verkar inte vara speciell snabb ändå finss det nåt annat man ska göra för att få det snabbare

Skrivet

köp ett nytt modem... kanske hjälper . gå in på nån affär och fråga där

Skrivet
jag vill bara fråga, vilka spel funkar med nätverksadapter??

jag funderar på att köpa det!

det finns en ikon på spelen som funkar med det, det står längst upp på framsidan "network play avaible" eller nåt sånt eller så står det där bak, "multiplayer via ethernet adapter" eller liknande

Skrivet

det kan stå "with network play". Då måste man inte köra online, men man kan. Om det står "network play only" så kan man bara köra online. det går inte att spela vanligt

Skrivet

*Suck* Köpte en nätverks adapter så hade jag ingen öppning kvar i modemet... Man måste ju ha en öppning i modemet så man kan sätta in den sladden men tyvärr hade inte jag det...=(

Skrivet
*Suck* Köpte en nätverks adapter så hade jag ingen öppning kvar i modemet... Man måste ju ha en öppning i modemet så man kan sätta in den sladden men tyvärr hade inte jag det...=(

köp en hub/router/switch då

Skrivet

Vad kostar det då? (Har ju inte alla pengar i världen plus att ja lämna tillbaka den så ingen störra idé)...

• Skapa ny...