Bazigar Skrivet 30 December 2003 Rapport Skrivet 30 December 2003 Jag köpte nätverksadapter i veckan och använder comhem med 1 Mb på Fifa 2004 men det verkar inte vara speciell snabb ändå finss det nåt annat man ska göra för att få det snabbare
Gäst Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 köp ett nytt modem... kanske hjälper . gå in på nån affär och fråga där
roxyIII Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 jag vill bara fråga, vilka spel funkar med nätverksadapter?? jag funderar på att köpa det!
Bazigar Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Skrivet 31 December 2003 Kan man köpa Kabelmodem till comhem i databutiker?
Ozoon Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 jag vill bara fråga, vilka spel funkar med nätverksadapter?? jag funderar på att köpa det! det finns en ikon på spelen som funkar med det, det står längst upp på framsidan "network play avaible" eller nåt sånt eller så står det där bak, "multiplayer via ethernet adapter" eller liknande
Gäst Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 det kan stå "with network play". Då måste man inte köra online, men man kan. Om det står "network play only" så kan man bara köra online. det går inte att spela vanligt
Gäst YoTo Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 *Suck* Köpte en nätverks adapter så hade jag ingen öppning kvar i modemet... Man måste ju ha en öppning i modemet så man kan sätta in den sladden men tyvärr hade inte jag det...=(
Ozoon Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 *Suck* Köpte en nätverks adapter så hade jag ingen öppning kvar i modemet... Man måste ju ha en öppning i modemet så man kan sätta in den sladden men tyvärr hade inte jag det...=( köp en hub/router/switch då
Gäst YoTo Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Vad kostar det då? (Har ju inte alla pengar i världen plus att ja lämna tillbaka den så ingen störra idé)...
Bazigar Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Blir det inte sämre hastighet på online spelet om kör med ett hubb eller router ?
nordenson_23 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 ASSÅ DET FINNS GANSKA MÅNGA. JAG VET DET FÖR JAG HAR EN BREDBANDSA. SJÄLV MEN DET FINNS T EX MEDAL OF HONOR RISING SUN,EVERQUEST,NEED FOR SPEED U,TONY HAWK U,TWISTED METAL BLACK ONLINE,SWAT M M
Rekommendera inlägg