Bazigar Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2004 Jag vill skaffa mig en hubb eller en Router för att slippa ta ut sladden från datorn för kunna spela Fifa 2004 online vilken ska man köpa, En hubb eller en Router och vad är skilnaden egentligen? Tack i förhand
Ozoon Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 det bästa är en ethernet switch, men en router funkar fint också
Gäst YoTo Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 Men en router funkar väl inte om man inte har två öppningar på modemet för att få igång routern? Och en router är oxå till för att göra så man kan ha Bredband/Internet på flera datorer.=)
Gäst Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 ja.. alltså kan man ha internet till ps2an med en router. i routern är där några portar. i en ska man koppla modemet. i en annan ska man koppla ps2an. i en annan ska man koppla datorn. och då kan man ha internet på både datorn o ps2an.
X wee Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Skrivet 11 Januari 2004 hmm...jag behöver hjälp med det...måste man koppla in på modemet???
Rekommendera inlägg