Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• 2 veckor senare...
Skrivet

Om man skulle få tillbaka sina skadade spelare hel fräscha då tycker jag det är värt o fuska och inte lika tråkig som ni skriver, Dessutom meningen är att om fuskarna finns på sidan då ska de fungera annars borde de där koderna inte vara på sidan.

Skrivet

Jag håller med dig det är väldigt kul o köra om samma match 100 gånger när man får en skadad spelare i världs klass nivå det tar några år innan ligan är slut det är ju bara 4 minuter per match det kan inte vara så farligt, Det blir bara 400 minuter eller ca 6,6 timmar kan man väl lägga på samma match, det måste vara väldigt väldigt kul, nu om det blir så vet jag inte men risken är liten att man kör samma match 100 vem vet några gånger får man kanske köra det är alltid kul. Eller har jag kanske fel?

Skrivet
Jag håller med dig det är väldigt kul o köra om samma match 100 gånger när man får en skadad spelare i världs klass nivå det tar några år innan ligan är slut det är ju bara 4 minuter per match det kan inte vara så farligt, Det blir bara 400 minuter eller ca 6,6 timmar kan man väl lägga på samma match, det måste vara väldigt väldigt kul, nu om det blir så vet jag inte men risken är liten att man kör samma match 100 vem vet några gånger får man kanske köra det är alltid kul. Eller har jag kanske fel?

de är ju as lätt och köra på världsklass

Skrivet

Jag suger på alla fifa spel så jag kör på amatör :? LOL.

Om jag kör bättre nivå lossar jag alltid. :x

men fuska är helt okey tycker jag iallafall men det kan ju varar lite tråkigt eller hur :roll:

Köra en 2 minuter match kan man väll också spela på? eller hur? :?:

• Skapa ny...