Bazigar Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Det står så här på fusk sidan men det fungerar inte Få extra möjligheter och alternativ<br /> när jat trycker på Triangel då blir jag tillfrågad om jag vill avsluta, nån som har provat kan bekreäfta om den här fungerar och i vilken ruta ska man slå koderna här har ni länk sidan >>> http://www.fuska.se/fusk.php?val=visafusk&fusk=3075 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Här får du ett tips. Tråkigt att fuska, på FIFA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 man behöver ju inte fuska på fifa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bazigar Skrivet 13 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Om man skulle få tillbaka sina skadade spelare hel fräscha då tycker jag det är värt o fuska och inte lika tråkig som ni skriver, Dessutom meningen är att om fuskarna finns på sidan då ska de fungera annars borde de där koderna inte vara på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 det är väll bara å starta om matchen om man skadar sina spelare :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bazigar Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jag håller med dig det är väldigt kul o köra om samma match 100 gånger när man får en skadad spelare i världs klass nivå det tar några år innan ligan är slut det är ju bara 4 minuter per match det kan inte vara så farligt, Det blir bara 400 minuter eller ca 6,6 timmar kan man väl lägga på samma match, det måste vara väldigt väldigt kul, nu om det blir så vet jag inte men risken är liten att man kör samma match 100 vem vet några gånger får man kanske köra det är alltid kul. Eller har jag kanske fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag håller med dig det är väldigt kul o köra om samma match 100 gånger när man får en skadad spelare i världs klass nivå det tar några år innan ligan är slut det är ju bara 4 minuter per match det kan inte vara så farligt, Det blir bara 400 minuter eller ca 6,6 timmar kan man väl lägga på samma match, det måste vara väldigt väldigt kul, nu om det blir så vet jag inte men risken är liten att man kör samma match 100 vem vet några gånger får man kanske köra det är alltid kul. Eller har jag kanske fel? de är ju as lätt och köra på världsklass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Om du skadar en spelare ska du inte starta om! Det är bara att byta ut honom, istället för att fuska.(eller starta om) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag suger på alla fifa spel så jag kör på amatör :? LOL. Om jag kör bättre nivå lossar jag alltid. :x men fuska är helt okey tycker jag iallafall men det kan ju varar lite tråkigt eller hur :roll: Köra en 2 minuter match kan man väll också spela på? eller hur? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sabotage174 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 aaa okeeiiii ja brukar spela på v-klass :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg