Gäst sparky Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Är det värt att byta för DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Beror på vad du tycker, men jag skulle aldrig gjort det. Sen finns det knappt "bra spel" enligt mig nu på realesen. De kommer senare. I sommar och till hösten kommer jag köpa DS då spel i min smak kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 ska amn köpa en DS så är det klart att man ska köpa den på release dagen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Jag ska önska mig i födelsedagspresent. Inte säkert att jag får men kanske. Håller med att det inte finns så många jättebra spel till ds vid releasen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Nej, det finns det inte... Och det är så dyrt vid releasen! Jag väntar nå'n månad och se'n köper jag det för då har det sjunkit men en 100 kr. unefär... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 ursäktal, men vad har den här tråden med gamecube o göra? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Fel forum...*Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg