XabeR Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 hur gör man en server på cs som ligger på internet för om man trycker new game så blir det på lanet ju!snälla svara snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 ett tips att börja med e att ladda hem amx så fins det lite saker som kan va bra o ha där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Om du ska göra det i steam så kan du även gå längst till Tools i my games listan, sen ta Dedicated Server och starta där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 eller så skriver du sv_lan 0 i console.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 alltså jag har den där dedicated saken men om jag tar ip:n från min server sen lägger jag dit den på favorites sen när jag spelar på den är jag inte admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 ett tips att börja med e att ladda hem amx så fins det lite saker som kan va bra o ha där Vart laddar man ner amx? Och jag kan inte adda nya mappar till min server det finns bara de_dust de_dust2 och dom :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg