Simpsons Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Skrivet 2 Mars 2005 När jag satte i nytt grafikkort så blev det ju så men 2 bildskärmar, men nu blir det så att om jag ska ut till höger med musen så är det som om att den kommer utanför skärmen den stannar ej, sen när jag ska göra Print Screen så blir det det som jag vill ha bild på + en bild som ett skrivbord bredvid som är tomt, det blit alltså 1 bild sen ett skrivbord som är tomt bredvid, vad ska jag göra? Citera
Dysfunction Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Skrivet 2 Mars 2005 Ändra inställningarna i drivrutinerna till grafkortet. Du kan välja om du vill ha som du har nu eller att klona skärmen så att TVn visar en kopia av datorskärmen. Citera
Simpsons Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Mars 2005 ja, men jag vill ju inte ha det till tvn, jag vill ju bara att det ska finnas en bildskärm och inte visa 2 st, man borde ju kunna ändra vilket av det man vill? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.