ida gjorde jag ett nationelt prov f*n vad det pirrar tänk om man inte klara det klara ni det?
Nat:prov!
Jag har inte gjort alla prov än men jag har börjat som smått i svenskan. Jag har fått godkänt iaf =D
okej andra får ochså skriva i denna tråden!
Jaa, har ju gjort det ett par gånger, så blir inte direkt pirrig.
Och vad spelar det för roll om du inte skulle klara det?
Du får ju inte direkt IG i ämnet bara för att du inte klarar ett nationellt.
Okej, jag undrar LINK_BLUE, pratar du om nat. proven i 5an eller nat. proven i 9an? För 9orna hade inga prov idag ju...O__o;;
men svensak proven i 5:an var ju assvåra >_______>
det var nå j*vla en tjej sprang med en sköldpadda från en kille med kalsonger som åkte i en båt; Hur kände flickan sig?
För mig var de väldigt svåra i 5an...>_>
Kommer inte ens ihåg vad det var på proven.
↗ till inläggetFör mig var de väldigt svåra i 5an...>_>
Kommer inte ens ihåg vad det var på proven.
Tre prov i varje ämne har jag för mig att det var
Engelska:
Ett där man skulle prata med en kompis på engslka inför läraren
Ett grammatikprov
Hörövning
Svenska:
Grammatikprov
Skriva en berättelse
????
Matte:
tre vanliga prov tror jag
Jag skrev vilka sorters prov det var på nat.proven i årskurs fem
ok
Jag har nu passerat svenska delen i nat. prov. Vi hade att skriva uppsats, muntligt och läsförståelse. Bara engelska och matte kvar =D
jga har kvar en hel del jag har gjort ett i matten samt engelska och svenska men jag ska göra ett idag i matten!
ja å två av min kompisar va de bästa på de nationella proven i våran klass de i femman asså
↗ till inläggetIsåfall var det här svenska det svåraste ;Pmen svensak proven i 5:an var ju assvåra >_______>
det var nå j*vla en tjej sprang med en sköldpadda från en kille med kalsonger som åkte i en båt; Hur kände flickan sig?
Kommer bara ihåg detta och 1 annat när man ska göra former o räkna boxar -.-
Jag kommer inte ihåg att vi hade nått sånt prov i 5:an?? :huh:
Men jag ska ha det i 9:an iaf.
jag har gjort 3 i svenska och 1 i engelska
Vi har gjort 3 i svenska och 3-4 st i engelska..
tyckte proven i 5:an var enkla... värre blir dt väl nästa år (i 9:an).
tror att i femman var det nåt med en lekplats man skulle planera och i engelska något läger och folk som gjorde olika saker så skulle man lista ut vem som gjorde vad.
vi har varit klara me alla prov i typ 2-3 veckor... Skolledningen lr nått gör nya prov vartannat år så dem som ska göra sina i nian hade inte samma som vi har gjort nu.
Bara 1 prov till av matte och 1 till av svenska så blir jag fri från h*lvetet.
hehe, jag har ett matte NA.P. och ett engelska muntligt NA.P. kvar.