Hoppa till innehåll

Lesbiska/homosexuella


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

asså,om den lagen skulle vara till för att barnen skulle må dåligt av det säger jag bara så här: jädrigt mycket bättre än att bo fattig o svältande hos folk som inte kan ta hand om en eller på barnhem. jag tycker homos ska få åtminstone adoptera barn som inte klarar sig(nämn ETT adoptivbarn som inte har det så om ni kan)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

asså,om den lagen skulle vara till för att barnen skulle må dåligt av det säger jag bara så här: jädrigt mycket bättre än att bo fattig o svältande hos folk som inte kan ta hand om en eller på barnhem. jag tycker homos ska få åtminstone adoptera barn som inte klarar sig(nämn ETT adoptivbarn som inte har det så om ni kan)

 

äntligen någon som håller med mig :student:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De är som oss, det är rätt, alla ska behandlas lika dant visst?

Barnen som har två mammor/pappor behandles dåligare. Jag tror inte det finns ett enda barn som hellre skulle vilja ha två mammor/pappor. Ni tänker på föräldrarna inte på barnen. De bryter mot naturens lagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

De är som oss, det är rätt, alla ska behandlas lika dant visst?

Barnen som har två mammor/pappor behandles dåligare. Jag tror inte det finns ett enda barn som hellre skulle vilja ha två mammor/pappor. Ni tänker på föräldrarna inte på barnen. De bryter mot naturens lagar.

 

Va!?

Så du menar att du har varit runt och frågat en massa barn vad de tycker? :huh:

Det var storsint gjort utav dig! :D :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

De som mobbar barn som har föräldrar av samma kön är bara rädda för att det är ngt nytt för dem. Om de själv hade haft det likadant skulle de inte göra det för det skulle kännas så naturligt för dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

homosexualitet kan få finnas. så länge dem kommer och håller på med mig så är det helt okej!

 

...Jag antar att du menade att de INTE ska hålla på med dig..eller? :(

 

Jag står fast vid att homosexualitet inte skall få några adoptionsrättigheter och absolut inte betraktas som en egen folkgrupp!

 

Isåfall måste mer grundlig forskning utföras för att utesluta att det inte är en psykologisk störning eller mentalsjukdom.

 

Den forskning som har bedrivits hittils har iaf bara bevisat att uppfostran har en relativt stor betydelse i frågan om man växer upp till att bli homosexuell/transexuell/transvestit eller normal(hetero).

 

KOM IHÅG att det inte finns NÅGRA accepterade bevis på att någon FÖDS till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

homosexualitet kan få finnas. så länge dem kommer och håller på med mig så är det helt okej!

 

Nej och anorektiker och stammare ska heller inte ha rätt till att adoptera.. tänk så blir deras barn mobbade i skolan. *ironi*

 

Självklart ska bögar och lesbians få adoptera barn...

Redigerat av Mujo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

homosexualitet kan få finnas. så länge dem kommer och håller på med mig så är det helt okej!

 

En stammare: ja...en obotad anorektiker...nej.*allvar*

 

Mer passande att jämföra bögars/lesbiskors adoptionsrättigheter med pedofiler, zoofilers, dendrofilers och andra SEXUELLA avvikelser.

 

Som jag sagt tidigare bör de andra läggningarna också få sådana rättigheter om homosexuella ska få det.

 

Studier har bevisat att homosexuella är mer benägna att antasta "sina" barn än heterosexuella. Det måste man också se till.

 

Ni ser tydligen bara till mobbningsfaktorn av det hela.

Faktum är att homoadopterade barn lider större risk att själv bli homo eller transexuella pga av brist på faders/modersfigur under uppväxten.

 

Att acceptera homosexualitet som en läggning och folkgrupp skulle vara som att ge en schizofren med multipla personligheter ett ID-kort per person han/hon anser sig ha inom sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...