Hoppa till innehåll

Lesbiska/homosexuella


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja men jag har ingen av dem. Det är fel med homosexualitet och förmodligen en hjärnskada. Tycker du det är okej med skador eller?

 

Xade.

Hur i h*lvete kan du hata någon för att man har en "hjärnskada" eller "sjukdom" som du kallar det?

Självklart är det ok med skador, även om homosexualitet inte är någon sjukdom.

Tänk om du skulle ha en hjärnskada, hur skulle du känna dig om alla hatade dig för det?

 

Du påstår att det är "onaturligt", men vill du att alla ska vara som DU?

Tänk om alla skulle vara VD-barn som röker för att de tror att de är så häftiga, som påstår att alla som inte har märkeskläder är udda retards, som är extremhomofober (speciellt i bemärkelsen att man är LIVRÄDD för homosexuella) & som vägrar uppfostra sina barn till något bra utan vill istället att barnen ska leva i direkt livsfara.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

någon svara att barnet skulle bli homo på grund av föräldrarna jag har en kompis som har 2 pappor och min kompis har en tjej så tror värkligen inte att barnet blir homo för att ha föräldrar med samma kön! Om dom så gärna vill ha barn så låt dom ha det! Det är inte vårat problem igentligen och om barnet skulle bli homo då är det inte heller vårat problem! va det inte så att alla var lika värda??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...