Tikal Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 I min klass skulle vi fylla i ett papper om någet fördoms grejs och hur man värderade andra människor.... så skulle vi föreställa oss att vi skulle hyra ut 3 lägenheter och vi skulle välja 3 av dom som ansökt... så var det ett allternativ om en familj som hade 2 föräldrar 2 döttrar och en son som var skinnhead... Tror ni inte att den jag arbetar med säger "de där tar vi absolut inte!!!" Jag frågar varför och hon säger "För att de är ett skinnhead!!!" >.< azzå jag blev as förbannad på henne... så våran lärare i matte nedvärderar kvinnor... en kompis till mej sa att hon tyckte att de var jätte svårt att göra en ska på slöjdlektionen (han vikade för den riktiga läraren) och då kom han med sina komentarer om att vi tjejer är helt hoplösa på hantverk... killarna i klassen kom jö efteråt och sa att de var skit svårt... den gubben säger inget! jag blir så... åhhhh!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 håller med det va lite svårt att fatta me jag förstor nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 kan fatta hur du känner dej.. Vi har en lärare som typ tafsar på tjejerna i min klass.. alla undviker honom typ.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.