Gäst wångö Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 hej . ja har hört att man kan få ett stort flygplan som typ boeing 747.. när får man de ? när man har klarat spelet för de ahr ja gjort nu .. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Det finns en stor hangar på Las Venturas flygplatsen stå nära den så öppnas det och där står den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swet Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Det fin inget sånt namn nej. utan At 400 här är bilden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 när öppnas den hangaren då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 när öppnas den hangaren då? Stå nära den så öppnas den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 okejh .. men man måste inte klara spelet lr nått då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 okej .. ja ahr hittat de nu .. :D . men de va svårstyrt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 okej .. ja ahr hittat de nu .. :D . men de va svårstyrt :P Ja..den är lika stor som kvarteret :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 när öppnas den hangaren då? Det går ju när man spelar 1, men när man är två så funkar det inte, Tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 aa de ä de :( .. men man kan inte åka 2 st i ett flygplan va ? lr ? :blink: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 aa de ä de :( .. men man kan inte åka 2 st i ett flygplan va ? lr ? :blink: ;) Jag vet inte om man kan det.. jag har aldrig prövat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 aa de ä de :( .. men man kan inte åka 2 st i ett flygplan va ? lr ? :blink: ;) Jo, det kan man om det finns två säten, elle gör som min kompis och jag, en sitter i och en står på taket, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg