sas Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag har två frågor 1:fins det nåra spesiella platser där man möter shining i pokemon lättare 2: fins det något namn som man jer till sin pokemon så att den går upp sbnabbare i levvel eller att den blir shinny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 1 nej inte på något spel.. 2 nej och pokemon blir inte shiny dom är det när man fångar dem... (jag har en shiny vilepklum på lv 100 på sapphire).. hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 ja tack för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag har en shiny rayquaza NI! skulle bara ha sett jag saveda vid han och mötte han flera gånger för att han skulle bli shiny sen gick det han var........typ svart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag har två frågor 1:fins det nåra spesiella platser där man möter shining i pokemon lättare 2: fins det något namn som man jer till sin pokemon så att den går upp sbnabbare i levvel eller att den blir shinny Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg