Zontrius Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag tänkte köpa ett nytt grafik kort och jag har hört att 6600GT är ett bra kort men varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Ja, det är ett ganska bra kort med finns kort som är fyra gånger bättre. Säg hur mycket du vill lägga ut, vad du ska ha det till eller läs här: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=36501&st=15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 han vill ha det till css och han vill lägga ut ungefär 2500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jo som sakt jag ska ha det till cs source och jag kan ungefär lägga ut 2500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 http://www.inet.se/index_main.asp?ref=bu&pl=5407304 Det bästa kortet du kan få för de pengarna. Läs länken i mitt förra inlägg och scrolla ner lite så fattar du varför. Grymt bra och tyst kylning på denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Det låter bra kolla upp det tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 lol det e min tråd :P tack det låter bra jag kollar upp det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Men det där är ju ett 6800 är det bättre än 6600?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Ja, mycket bättre än ett 6600, upp till dubbelt så bra om du clockar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 hur clockar men det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Bara att ladda ner ett program och öka MHZen på minnet och coren. Lätt som en plätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Bara att ladda ner ett program och öka MHZen på minnet och coren. Lätt som en plätt :) Hehe ok men jag har hört att det ska vara ganska svårt och hur ökar man mhz på minnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.