Darkshadow Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Black and white är rätt kul. Men Baw2 Blir någ roligare. De får man en helt arme! Men jag tror inte de blir Bra att man använder dom. Man kan boombar dom elle använda jätten.. Men De vekar vara snyggt grafik :rambo: Hoppas det finns drakar me!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag har aldrig lyckats komma så långt. men det är ändå hyfsat kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Black and white är rätt kul. Men Baw2 Blir någ roligare. De får man en helt arme! Men jag tror inte de blir Bra att man använder dom. Man kan boombar dom elle använda jätten.. Men De vekar vara snyggt grafik :rambo: Hoppas det finns drakar me!! :D Det finns inte drakar med :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Kommer nog att bli ett grymt bra spel ja. Förmodligen bättre än ettan, annars har de ju misslyckats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkshadow Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Undrar om man måste använda Guld för att få grejer?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.