Doed Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Joo det var ju nästan smart.. Man måste ha cd key poch det är ganska svårt att hitta en cdkey som funkar dumbass.. De e inte så j*vla svår som man tror. jag har iaf ittat de till mina spel. gå bara in på nåt nerkaddnings program och sök efter en cd-key generator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Sen gäller det att cdkeyn man hittar på generatorn inte är upptagen och det är inte ofta man hittar en som inte är använd.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Jag tycker inte att CZ är lika mycket värt pengarna som tex. half-life generations.. men Hl2 är mest värt pengarna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 1. Det är As värt pengarna, Det tar aldrig slut 2. Det är inte svårt. Installera Sen är du inne i cs världen 3. Det finns Miljarder banor. Man kan göra egna med ett program. Det finns As många skins till vapen så dom ser,låter anorlunda t.ex Att Handgranaten är en Axe Burk 4. Klan ( Clan) Är ett Lag som lirar tillsamans mot andra lag. As roligt, jag har spelat i en som hette mbma ( mobbade barn med automatvapen) Vi var väldigt bra.. Det är ett väldigt bra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg