Simpsons Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Kan man ladda upp sin avatar med länk?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Nej det går inte, men man kunde göra det förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 och allt är Raistlins fel bara så ni fet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Han är orsaken ja, men han gjorde det inte med flit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Han är orsaken ja, men han gjorde det inte med flit. Han tog en bild från en lösenordsskyddad hemsida <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Okej, för jag kan ju inte ladda upp mina avas, för att dom är för stora! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Okej, för jag kan ju inte ladda upp mina avas, för att dom är för stora! <_< Använd "Save For The Web" i Photoshop, eller "Spara För Webben" om du har på svenska.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Han är orsaken ja, men han gjorde det inte med flit. JOHO FETT ATT HAN GJORDE DET MED MENING Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Vad gjorde han då så att det inte fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 han tog en bild från en lösen ords skyddad sida så det ploppade upp enter passwords rutor hela tin när man såg bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Ska testa save for web :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 han tog en bild från en lösen ords skyddad sida så det ploppade upp enter passwords rutor hela tin när man såg bilden Ok... Ja, det är ju inte så trevligt... Synd att han gjorde så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.