Gäst Muuu Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 vilken är den bästa processorn nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 AMD FX 55 har 2.6 ghz, tar allt - inget snack om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har Intel Pentium 4 3.6 ghz 64 bits processor, funkar helt perfekt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har en Intel Celeron 2.6 ghz processor, funkar också utmärkt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Som sagt, celeron är inte den bästa processorn just nu. Den som du har kan jämföras med en 1.5 ghz Pentium Willamete (staving) eller en 700 mhz AMD Thungerbird. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Den funkar bra för mig iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag har en 3,8 Prescott >_> funkar bra fin fint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mango Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Min Intel Pentium 4 3.6 ghz 64 bits prossesor funkar bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Den funkar bra för mig iaf! Nu var ju inte hans fråga vilken som funkade bäst för dig. Frågan var vilken den bästra processorn är och det är en FX55a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag har en amd 64 på 3.7 ghz :D Speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag har en amd 64 på 3.7 ghz :D Speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed Grattis för världrekordet i överclockning.... Hur många hundra grader minus kylde du den? Eller så har du inte det........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 mitt e på 3.7 ghz din idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.