Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 du ska klara första templet som stor sen kan du sätta tillbaka svärdet nej det är väl inte bara första templet? e det inte fler tempel?? minns inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det räcker med att klara Forest temple....jag har för mig att man kan gå dit innan också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 nej innan kan man inte gå iaf... hade för mig att man skulle klara Fire också... jag gick inte dit fören jag klarat Water iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det är efter forest temple....för då ska man ju dit oh lära sig Predlure of light... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jaha ok, jag kanske gjorde det jag... e det då man möter sheik i Tempel of time va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 japp... eller som man ser lite senare i spelet så är det ju Zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ja det vet jag, när e det man möter ganondorf i templet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man möter Phantom Ganon i Forest temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 men jag menade ganondorf i temple of time, när man gör det, för det vet jag att man gör! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 det gör man efter man klarat alla tempel...då kidnappar han zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jaha då är det... jag brukar blande ihop dom ... alltså när man möter ganondorf och när man möter sheik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 vadå?? så du trodde att Gannondorf lärde dig alla varplåtar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg