Gokusanen Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag har klarat vatten templet och är på shadow tempel och har lärt mig noctume of shadows men jag har missat en sång hur får man den :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 vilken song fattas? har du song of storms?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag har Zelda´lullaby, epone song, saria song, sun song, song of time, song of storm, minuet of forest, bolere of fire, serenade of water, noctume of shadows och prelude of light och det finns en till före noctume of shadows men jag har inte den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 då fattas öken låten, den får du när du ksa till 8ånde templet, har du ens kommit så långt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 du får den av sheik när du klarat första delen av Andarnas tempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg