Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Tjenare ^_^ Skulle behöva hjälp med detta spel. Har kommit till Mars Cavern och kommit till då (Huvudpersonen; Killen) ramlar ner och tjejen frågar hur det gick. Hur i helsike kommer man vidare... Jag ber om ursäkt för svärordet, eller jag är inte säker om det var ett svärord men jag behöver verkligen hjälp med detta. ' //Rowyn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Du ska döda alla ankor! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 ....? Ska jag döda alla fiender menar du? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halkatla Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jo, alla fiender :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruby Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 (redigerat) Jag e i Town of Wendel och sen kommer jag inte längre (me killen) Redigerat 10 Mars 2005 av Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 jag har cokså fastnat i Wendel( startade som tjejen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Ni får gärna starta en egen tråd om ni behöver hjälp. ;) Men jag får väl försöka, tack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruby Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag behöööver hjälp i town of wendel (jag e killen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg