Meteora Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Är det nån mer än jag som har det? Ibland så kommer blir skärmen svart och det kommer upp text där det står: An error has bla bla bla bla Och om du har det har det hänt så för dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Min kompis har det och för han har det inte hänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Har han spelat mycke? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 det lät konstigt tycker jag det ska inte komma sådant på ett nytt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Har han spelat mycke? Han spelar kanske några gånger i veckan Men han spelar ganska Länge när han hålller på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag har snart spelat en säsong ca90 matcher. Det har blivit så 4-5 ggr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Så har D blivit på mej när jag spelat ssbm,zelda the ww och mario golf Jag tittade i gc boken men där stod d inget.... För mej var det att skivan inte riktigt satt fast ordentligt (pröva d) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 för mig hände det med min kompis spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ok då är det inte bara för mig det hänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 jag har tesat det jag hade högre förväntningar..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 7 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Vilka förväntningar hade du på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 väldigt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg