Swet Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Snälla hjälp jag vill ha text på bilden. men det vett jag inte hur man gör Hjälp mig. :gitarr: :cool: :D :unsure: Redigerat 6 Mars 2005 av Swet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 de får du ju redigera själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 de får du ju redigera själv. Den biten förstod nog Swet, att han skulle få redigerna den själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Du är på fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Du är på fel forum Om du vill skriva den där frågan så skriv det i fuska.se forumet istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nr.7 Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Just det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swet Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Varför hjälpte ni ljam då. vad elake ni är nu j :evil: vlar. :angry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Men om du öppnar bilden i te x paint. Sen trycker du på det stora "A" som betyder att du kan infoga text, sen är det bara köra.. Jag gjorde min bild i ps men oaint går ju också bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Gör som Lajm sa, onödig topic, fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg