tyvär king of cheats du hann inte jaja
Första frågan:det finns sånna som bär på vapen i u.s.a. men det finns också sånna som skjuter med vapnen vad kallas dom?
tyvär king of cheats du hann inte jaja
Första frågan:det finns sånna som bär på vapen i u.s.a. men det finns också sånna som skjuter med vapnen vad kallas dom?
eftersom att dom bär vapen så e dom kanske beroende av vapen så då e dom skottskadade.
eller dum i huvet lol ha ha
jag är med och skriver lite fast jag är inte med i nått lag.
Det är inte så konstigt att många amerikanare går omkring med vapen, med tanke på att deras president är George W. Bush. Deras rädsla för terrordåd har gått över gränsen. Snart ger dom väl pistoler till dagisbarn? Inte en enda åttaåring utan AK-47:a. Gamla tanter med bazookas. Blir en femåring förbannad på sin kompis skjuter den skallen av honom/henne. Det skulle bli ett enda rejält kaos till slut. Tacka vet jag veganerna.
Som de flesta vet är det på skoj.
(Ide: PMa texter till deltagare med "prata som" kommandon. T.ex "Du är en skjutgalen amerikanare", "Du är Jonas Gardell" osv.)
bra ide quisties det ska jag göra
snart får man väll en Desert Eagel vid födseln
↗ till inläggettyvär king of cheats du hann inte jaja
Är inte det dom där "Tallibaner i pyjamas "
nej Gizmoe dom är ju nakna tallibaner i pyjamas :P
Dom kallas väl ศฎฎทิ กพนื ศฎโ?
med tanke på att dom har en sån rädsla för terrorister så kanske dom egentligen kanske inte är rädda för själva terroristen utan för deras utal i irak dom tycker att det är så svårt att säga så dom hittar på nått himmla trams om att terrorister finns så alla typ ska hata irak? det va ialla fall min teori
(edit)
(edit)
jag är med om det går PM a
du hinner tyvär inte
Jag hatar vapen. Det finns åldersgränser.Bush är 30år och har ingen tillgång till AK47.Det är 50 års gräns på den. Jag undrar därför varför han går runt med bazooka. Där är det ju 80 års gräns!
klart att han inte har AK47... säkerhetsvakterna låter han ju inte sticka ut tån ur huset... Men han har smugglat från de skottskadade så han får en bazooka...
Vem fasen behöver ett Ak47... Ha en hederlig gammal M1 Carbine. Lite historik får vi väl för fasen slänga till i ämnet!
bush är väll 75 ser ut som det i alla fall? är inte bush den dära galna americanen som dom sjunger om i american idiot? :P
Det e ju dikten han skrev till sig själv på hans namsdag... (ingen annan kom ihåg han)
Jag tror det.
Men sen vad f*n har inte jag en Desert Eagle för?
I och för sej så är ju inte det konstigt eftersom att dom "Svarthyade"
Blir tokiga och måste ha en egen och skjuta av lite höven...
wattafucka hinner jag inte jag vill vara med please....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in