Gäst Destiny Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 När jag tänker köra online på red alert 2 så går jag in på internet sen quick match och då skriver jag in användarnamnet och lösenordet och sen försöker den connecta till westwood online och sen står det att jag är bannad vad ska jag göra :blink: (PS. jag har inte kört online förut på red alert 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Om man är bannad innan man har spelat då är man duktig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Efter jag hade registrerat mej då provade jag att logga in fast då stog det att jag var bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mango Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Kan det vara nåt fel på westwood kanske? Deras sever kanske är nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Servern har varit nere ett tag så att man inte kan göra nya acc iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 eller har du köpt spelet begagnat? då kan har som hadde det före dej har kört fult så dom bannade hans cd key,och då så tänkte han liksom,haha jag sälger det och köper ett nytt så jag kan spela på internet igen. och så fick du ett spel med en bannad cd-key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.