Gäst Zell Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Det var länge sen jag spela det eftersom jag inte har nintendo 64 ens så jag kan inte namnen (har glömt dom) Men jag behöver hjälp när man e liten den sista vatten stenen ... när man har flyttat på den tjocke.. så kommer man ju till nåt ställe med vatten ... å där finns en stor fisk eller nåt.... man ska väl in i dens mun.. men jag kommer inte ihåg hur man gör... :huh: Kan någon Hjälpa!? Tack! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 du ska fånga en fisk i en flaska, sen ska du ta med den och lägga den utnaför munnen på Jabu Jabu (den stora fisken, Förstår du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Venom Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Han har väl en n64 emulator på datorn antagligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 jaa tack tack men jag kom på d själv sen när jag låna 64 av en kompis! =) nae men jag älskar Ocarina of time å d va så länge sen jag spela så kjag kom inte ihåg ett skit.. men nu har jag börjat igen å kommit väldit långt :D tack ändå! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg