Gäst Zell Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 Det var länge sen jag spela det eftersom jag inte har nintendo 64 ens så jag kan inte namnen (har glömt dom) Men jag behöver hjälp när man e liten den sista vatten stenen ... när man har flyttat på den tjocke.. så kommer man ju till nåt ställe med vatten ... å där finns en stor fisk eller nåt.... man ska väl in i dens mun.. men jag kommer inte ihåg hur man gör... :huh: Kan någon Hjälpa!? Tack! :D
lakris Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 du ska fånga en fisk i en flaska, sen ska du ta med den och lägga den utnaför munnen på Jabu Jabu (den stora fisken, Förstår du?
Venom Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 Han har väl en n64 emulator på datorn antagligen.
Gäst Zell Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Skrivet 12 Mars 2005 jaa tack tack men jag kom på d själv sen när jag låna 64 av en kompis! =) nae men jag älskar Ocarina of time å d va så länge sen jag spela så kjag kom inte ihåg ett skit.. men nu har jag börjat igen å kommit väldit långt :D tack ändå! :cool:
Rekommendera inlägg