Hoppa till innehåll

Dragonball Z: Budokai 3


Rekommendera inlägg

:blink: jag fattar inte vad alla säger tex när man ska få broly, cell jr och saibamen, jag har klarat spelet flera gånger med goku men möter iallafall kid buu när jag ska möta broly, och det står att man ska vinna över piccolo eller nappa när dom har "broken in", när brokar dom in? jag hajar ingenting längre :blink:

Redigerat av solbrillan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

cell jr fick jag i en sån där broke in.... klara cell eller nått så fick jag cell jr... broly ska man mötta i dragon world... istället för kid buu ska du åka till nån sjö övanför öknen, däe ska han va... men kommer inte ihåg ifall man skulle prata med någon annan först...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

så om jag dödar cell i dragon arena eller dragon universe(med vem isåfall) ska jag få cell jr?? eller om det e dragon arena så undrar jag hur det blir att någon broken in i det??

broly fick jag när jag kolla runt lite och så det e lungt med han, men har du någon aning om vem han är?? en saiyajin gud eller?? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja typ... han är den legendariska saiyajinen, alla trodde typ att det var Goku som var det när han slogs mot den här frezzer eller va han heter... men det var Broly som egentligen var det.... kanske förklara dåligt.. men men...

Jag vet inte hur jag gjorde när jag fick cell jr... ifall jag hade Vegeta då eller Goku.. kommer inte ihåg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

men han säger att han är en gud, jajja men på alla andra fusk sidor står det t.ex. beat nappa/piccolo when his broken in too get saibamen/cell jr , men fick du dom på dragon universe eller dragon arena?? :huh: :blink: och vet du hur man gör dragon rush?? jo jag vet att det finns training om det när man e cell men jag hajar inte ändå, jag har klarat det en gång men jag fattas inte längre, hjälp!

Redigerat av solbrillan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det e bara nått han säger... saibamen har jag inte fått själv än... men cell jr fick jag när jag spela på dragon arena... dragon rush, jadu... testa att trycka in L2, så gubben du kör med börjar typ lysa rött eller hur ska jag säga... sen så sparkar (kan slå han med) du motståndaren och trycker in Ring... tror det va så... aja

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill någon ha Brolly ? Då måste du köra med Goku ( Vet inte om man måste men jag gjorde de då jag fick han) sen måste du ha klarat ut det åtminstonde 1 gång . Sen ska du klara tills att innan du möter kid buu. och då ska man hitta kaioshin ( Supreme kai ) Och då säger han att det finns en starkare kraft än buu. Och att du ska ta det försiktigt. Då far du sedan till pricken du i vanliga fall ska möta kid buu, så möter du istället Broly. Och spöar man han får man han.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

:blink: jag fattar inte vad alla säger tex när man ska få broly, cell jr och saibamen, jag har klarat spelet flera gånger med goku men möter iallafall kid buu när jag ska möta broly, och det står att man ska vinna över piccolo eller nappa när dom har "broken in", när brokar dom in? jag hajar ingenting längre :blink:

 

man måste klara Dragonworld med alla gubbar som det går att klara Dragonworld

med. Då får man en sak som jag inte kommer ihåg vad den heter och där kan andra fiender ''broka in''.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...