Gäst Fuel Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 varför åkte de i nessens bil då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Vad menar du med det? ;P Att den fungerade dåligt var väl överdrift, men tja.. Det gick bra ändå =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Nessie.. :P Pwned, eller hur? Men intressant historia faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 Nejfan <.<... Känns väl bara lite halvfånigt att bli kallad för Nessie, men w/e.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Tufft grabbar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Hehe jag kan ha träffat 0033 och Trollungen på game i skellefteå men bara kanske!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 mycket interesant resa, er berättelse gjorde mig och säkert väldigt många mer jätte glada, jag är så glad för att ni tog upp detta jätte vikta nödvändiga ämne. skulle vi klarat oss utan den? ni är bara så coola NesseN och Mellanmjölk, jag blir så avundsjuk att ni två fuska medlemmar möts i verkligheten, tänk bara om jag kände nån annan nörd så kunde vi sitta timmar inomhus tillsammans och uttrycka våra känslor i ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 rätt onödigt att skriva tycker jag. och första gången capone skrev nåt grymt, hopaps de fattar hur ironisk han va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 det kan ju vara farligt att träffa andra på internet! Det kan ju vara en psykopat eller Michael Jackson!! Aja jag har ju Lunar men ska inte börja "åååh du bor ju 290 ljus år ifrån mig men jag kommer till parken utanför ditt hus vid midnatt så du kan mörda mig, oki?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Ja jete farligt :'<.. Vi frågade faktiskt varandra om vi var pedofiler innan jag kom :). Och så hade hans farsa och min farsa snackat på telefon.. -.- Orka bumpa upp den här tråden föresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 haha Wish maker, det lät kul de du sa. Pedo eller EN Michael jackson :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 haha Wish maker, det lät kul de du sa. Pedo eller EN Michael jackson :P jag sa psykopat eller Michael Jackson inte EN Michael Jackson och jag sa inte Pedo jag sa Psykopat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.