frezy_man Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 tjabba...snacka om dött forum. Men då kan jag fråga en grejj. Är det någon som klarat å ta alla 7 diamanter på sonic 2? Det har jag och en kompis klarat. Jag var Sonic å han Tales. Men nu till den verkliga frågan. Har du tagit alla själv? utan kompis. Det är faen löjligt svårt! tips någon? PS. diggar Golden Axe
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 tjabba...snacka om dött forum. Men då kan jag fråga en grejj. Är det någon som klarat å ta alla 7 diamanter på sonic 2? Det har jag och en kompis klarat. Jag var Sonic å han Tales. Men nu till den verkliga frågan. Har du tagit alla själv? utan kompis. Det är faen löjligt svårt! tips någon? PS. diggar Golden Axe Jag har gjort det, Tips: Kör hårt
frezy_man Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2005 HAHA :D ...ja, det kan man ju säga. Man får f*n inte göra ett litet mistag asså. På sjunde diamanten får man ju f*n inte missa en enda nästan, NÄR MAN ÄR TVÅ!...hur kul är det när dom två leden med ringar delar på sig då? :( hehe...YEAH!
frezy_man Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2005 förresten, svarade du på den "verkliga frågan"? eller har du klarat det med en kompis? hade hade
ouagadougo Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 Har klarat det själv. Tycker det är lättare så, för den enda jag spelat med är min lillebrorsa och han suger. Men sen är det ju skitsvårt att klara det med Tails efter sig när han styrs av datorn. Är det nån som har klarat DET?
frezy_man Skrivet 10 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 10 Mars 2005 nepp. Men det var några år sedan senaste jag försökte klara det själv. Ska nog göra ett nytt försök.
lakris Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 nepp. Men det var några år sedan senaste jag försökte klara det själv. Ska nog göra ett nytt försök. Ja, jag klarade det själv,
K.K. Slayer Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 Men sen är det ju skitsvårt att klara det med Tails efter sig när han styrs av datorn. Är det nån som har klarat DET? men kör utan tails då
Nilla Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 Jo. har klarat alla sonic på Sega megadrive. men d va för länge sen. om jag skulle göra det ingen så skulle jag nog inte lyckas. :)
frezy_man Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2005 men har du klarat å ta alla diamanter...på tvåan?
lakris Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Skrivet 11 Mars 2005 Jo. har klarat alla sonic på Sega megadrive. men d va för länge sen. om jag skulle göra det ingen så skulle jag nog inte lyckas. :) Jag hittade ett Mega Drive på tippen, så jag tog hem det och lirade lite,
frezy_man Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 11 Mars 2005 ÅÅÅ f*n!...det kallar jag ös, Lakris! HAHA. Men det är väl så det ska va!
Rekommendera inlägg