hideo kojima Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 jahhap men man räknar inte ens bananer i liter dumba*s och ni som inte gillar xbox kan ni bara inte ta och S-T-I-C-K-A men ni kanske inte förstår vad jag säger ni är ju bara småungar och plz admin kan jag inte få göra onödigt trådar i gaycube forumet som endel gaycubare gör här för att dom är avundsjuka SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA men annars fight night round 2 är bra och kul fight night 2 är dåligt spel den är inte snabbt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 jahhap men man räknar inte ens bananer i liter dumba*s och ni som inte gillar xbox kan ni bara inte ta och S-T-I-C-K-A men ni kanske inte förstår vad jag säger ni är ju bara småungar och plz admin kan jag inte få göra onödigt trådar i gaycube forumet som endel gaycubare gör här för att dom är avundsjuka SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA men annars fight night round 2 är bra och kul gamecube är dåligt den har barnsliga spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 hur svårt e det och chippa da?? sparar 1000 lappar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg