Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips

Skrivet

Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips

kolla fusk arkivet, där är det en kod som gör att bilarna sprängs,

Skrivet

Jag klarade den uppdraget på första försöket B)
Skrivet

Jag också, men jag hjälper han nu,

Skrivet

oK
Skrivet (redigerat)

Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar:

Redigerat av Sweet!
Skrivet

Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED  :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar:

Bilen som man kör i det uppdraget heter ZR-350 tror jag.
Skrivet

Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED  :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar:

Jaha men min gubbe körde i en sån i alla fall.
  • Skapa ny...