Sweet! Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips kolla fusk arkivet, där är det en kod som gör att bilarna sprängs,
Jamaik Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips Jag klarade den uppdraget på första försöket B)
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips Jag också, men jag hjälper han nu,
Jamaik Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips oK
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips R2,L2,R1,L1,L2,R2,Fyrkant,Triangel,O,Triangel,L2,L1
Sweet! Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2005 (redigerat) Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar: Redigerat 8 Mars 2005 av Sweet!
Sweet! Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah:
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar: Gå in i bilen först
Jamaik Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar: Bilen som man kör i det uppdraget heter ZR-350 tror jag.
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar: Man kör flera bilar
Jamaik Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar: Jaha men min gubbe körde i en sån i alla fall.
Rekommendera inlägg