Sweet! Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips kolla fusk arkivet, där är det en kod som gör att bilarna sprängs, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips Jag klarade den uppdraget på första försöket B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips Jag också, men jag hjälper han nu, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips oK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag har fastnat på uppdraget farewell my love.ågån som vet nån kod som gör att man spräger bilarna eller nåt sånt :rolleyes: .Ellrr nån som har någå tips R2,L2,R1,L1,L2,R2,Fyrkant,Triangel,O,Triangel,L2,L1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet! Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 (redigerat) Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar: Redigerat 8 Mars 2005 av Sweet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet! Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar: Gå in i bilen först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar: Bilen som man kör i det uppdraget heter ZR-350 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar: Man kör flera bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Öh.... Men då sprängs ju alla bilar min bil okså och sen blir det MISSION FAILED :bah: EDIT:Ursäkta för dubbel inlägg :visslar: Jaha men min gubbe körde i en sån i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg