super mario bros vart ägt av mig på totala tiden 2:47
Korta Spel
Wario Ware inc . mega party! Skitkort , ifall man kör story lr vade man ska säga :P ^^
↗ till inläggetFör mig tog det runt 33 timmar... 32 timmar spenderades i Darkice Mine.... En liten problemlösnings-grej mitt framför ögonen på mig.... :lol:Starfox adventures är lite för kort. klarade spelet på ung. 21 timmar :(
mkdd & harry potter & fången från azkaban
Wind waker, är långt men känns kort, tycker iallafall jag.
Star Fox: Assault är för kort :(
mario party(vilket som helst :P )
↗ till inläggetfattar inte ett sk1t på det, ska sälja det på tradition... annars tycker jag Bionicle spelet är kort, klarade det på en timma plus att det suger gånger 300 (ska sälja det också självklart xD xS x) x/ )Starfox adventures är lite för kort. klarade spelet på ung. 21 timmar :(
luigis mansion är väääääldigt kort
luigis mansion o starfox är ju askorta, men spelar aldrig typ så jag har inte klarat dom än... Alla som säger att MKDD är för kort är på grund av att det är mer av ett multiplayer spel...
fö länge sen spelade jag buionicle 2 det tog mig 1 tim och 12 min att spela ut
super monkey ball är grymt kort.
Asså jag bara fattar inte är ni spelfreak eller? Och förresten det är nästan omöjligt jag bara säger omöjligt att klara ett spel på under 3 timmar om man gör det på första gången och försig det finns en del spel som är verkligen kort! Som tex mario double dash men det är väl meningen att köra spelet och inte behöva klara spelet?
Men hallå starfox adventure är väl inte kort? Om det tar 21 timmar är väl inte det spelet kort?
Och förresten ni vet inte äns själva om det tog exakt kanske 10 timmar?
Mario Kart Double Dash, Shadow The Hedgehog.