Venom Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 På fredag lanseras Nintendo DS med spel som till ex Spiderman och Mario DS. och snart kommer även sonys lyx produkt PSP med åtta lansering spel. Vilken veinner striden? den billiga DS eller den lyxiga PSP :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 På fredag lanseras Nintendo DS med spel som till ex Spiderman och Mario DS. och snart kommer även sonys lyx produkt PSP med åtta lansering spel. Vilken veinner striden? den billiga DS eller den lyxiga PSP :lol: PSP vinner :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 PSP vinner och eftersom detta är ett Nintendo forum så är det självklart många som säger N DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag tror faktiskt att nintendo DS kommer att sälja lite mer. Det är mycket billigare. Jag kommer köpa båda, fast skulle jag välja en av dom så hade det blivit PSP. varför gillar jag PSP mer? spel som Tales of Eternia å final fantasy 7 faller jag för! men i helgen blir det DS för mig...f*n va kul :D HADE gött PS. hoppas PSP håller för nästan alla PSP krascha på E3 mässan HAHAHA :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 psp för mig bättre spel bätre grafik mm tycker det är jobbigt att använda tryck känsliga skärmen till alla spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg