F.E.A.R Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 JU när jag spela CS många killar tycke om att använda wallhack elle auto aim <_< jag vet inte vad jag ska göra!!! ska jag hitta en hack och fuska tillbaka ellle? :( !!!!hjälp mig!!!! !!!Och jag vet en bra sidan som man kan laddar ner alla Cs hack och Half-life 2 hack!!! här kan ni se några wall hack och Auto aim hack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag tycker inte att du ska fuska tillbaka iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.E.A.R Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 (redigerat) Då död jag hela tiden när de ser mig :( de har auto aim och allt kan något hjälp mig :( HÄR kan ni ser. Jag tog några bilder på de som fuska !!!! Redigerat 8 Mars 2005 av F.E.A.R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Men det är ju screenshots... Du kan inte ta bilder på dom! Det är ju dina egna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Men det är ju screenshots... Du kan inte ta bilder på dom! Det är ju dina egna! haha exakt.. om inte servern har nå cp skit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 FEAR cheatar! Med Wallhack och Aimbot! Och han påstår att det är andra som cheatar! N00b!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.E.A.R Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 lol jag spela i Lan lokal fatta ni väl <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Och? Hur kan du ta screenshots från deras datorer då? Och varför står det counter-strike.pl på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 HAHA ÄGD DU ÄR FEAR!!! Ofta man tar kort från lanet.. :P och som salzalada sa.. hur kan du då ta screens från deras datorer oh varför står det counter-strike.pl på dom? Salzalada förtjänar en "Cheathunter" hedersmedalj från steam :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 ja du men en grej är säkert man kan inte se om nån annan har wallhack eller nåt och ta screenshot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Knappast. Om det skulle finnas så skulle Steam gnuggat händerna och bannant 10 personer i veckan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Haha om inte mer.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg