F.E.A.R Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 JU när jag spela CS många killar tycke om att använda wallhack elle auto aim <_< jag vet inte vad jag ska göra!!! ska jag hitta en hack och fuska tillbaka ellle? :( !!!!hjälp mig!!!! !!!Och jag vet en bra sidan som man kan laddar ner alla Cs hack och Half-life 2 hack!!! här kan ni se några wall hack och Auto aim hack
Simpsons Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Jag tycker inte att du ska fuska tillbaka iaf..
F.E.A.R Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2005 (redigerat) Då död jag hela tiden när de ser mig :( de har auto aim och allt kan något hjälp mig :( HÄR kan ni ser. Jag tog några bilder på de som fuska !!!! Redigerat 8 Mars 2005 av F.E.A.R
Salzalada Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Men det är ju screenshots... Du kan inte ta bilder på dom! Det är ju dina egna!
bullet Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Men det är ju screenshots... Du kan inte ta bilder på dom! Det är ju dina egna! haha exakt.. om inte servern har nå cp skit..
Salzalada Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 FEAR cheatar! Med Wallhack och Aimbot! Och han påstår att det är andra som cheatar! N00b!!!
F.E.A.R Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Mars 2005 lol jag spela i Lan lokal fatta ni väl <_<
Salzalada Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 Och? Hur kan du ta screenshots från deras datorer då? Och varför står det counter-strike.pl på den?
bullet Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 HAHA ÄGD DU ÄR FEAR!!! Ofta man tar kort från lanet.. :P och som salzalada sa.. hur kan du då ta screens från deras datorer oh varför står det counter-strike.pl på dom? Salzalada förtjänar en "Cheathunter" hedersmedalj från steam :D
Netsire Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Skrivet 8 Mars 2005 ja du men en grej är säkert man kan inte se om nån annan har wallhack eller nåt och ta screenshot.
Salzalada Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Skrivet 9 Mars 2005 Knappast. Om det skulle finnas så skulle Steam gnuggat händerna och bannant 10 personer i veckan...
Rekommendera inlägg