tiger-bosse Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 JAG KLARADE DET!! :D UTAN FUSK! Fy vad lycklig jag är :D När jag hade klarat det så kom det en massa text med producers och sånt, finns det ej fler uppdrag då eller? jag vet inte jag har inte kommit så långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 JAG KLARADE DET!! :D UTAN FUSK! Fy vad lycklig jag är :D När jag hade klarat det så kom det en massa text med producers och sånt, finns det ej fler uppdrag då eller? det finns bara polis uppdrag och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 JAG KLARADE DET!! :D UTAN FUSK! Fy vad lycklig jag är :D När jag hade klarat det så kom det en massa text med producers och sånt, finns det ej fler uppdrag då eller? Jag har klarat gta sa utan fusk två gånger nu.. :gitarr: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 JAG KLARADE DET!! :D UTAN FUSK! Fy vad lycklig jag är :D När jag hade klarat det så kom det en massa text med producers och sånt, finns det ej fler uppdrag då eller? Det finns quarry uppdrag och trucker uppdrag som man kan lira på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 the end of the line är inte svårt alls bara lite störande då å då :cool: men det går bra ändå :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Men så jag har klarat alla "riktiga uppdrag" nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Men så jag har klarat alla "riktiga uppdrag" nu då? Japp , på ett ungefär , vet inte om Zeros uppdrag är "extra uppdrag" eller "Riktiga uppdrag" om du har kvar dom? Fast annars , Ja. Du kan ju testa och köra extra uppdraget "Valet" när man ska parkera bilar haha :P Det är roligt om man dödar dom andra "valets" :evil: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Ok, hehe, jag jag ju inte klarat Zeros för dom är näst in till omöjliga..<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Men så jag har klarat alla "riktiga uppdrag" nu då? Polis uppdrag och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Men så jag har klarat alla "riktiga uppdrag" nu då? Man förlorar minus 20 sek tid om man dödar en valet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Men så jag har klarat alla "riktiga uppdrag" nu då? Om man dödar en valet blir det mission fail Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Nej, man förlorar tid, blir i allfall så för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg