Hoppa till innehåll

En Litten Guide Till Amx Mod


Netsire
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej. jag kommer nu att skriva en exakt guide till att lägga in amxmod på sin cstrike mapp. Så behöver ni inte göra så mkt trådar om det :D

 

Först trycker du här! Här sen laddar du ner det och lägger det på skrivbordet "addons".

 

Du går in på addons som du har på skrivbordet och går in på addons/metamod

Der kommer du att se en liten plugin fil som heter sample_plugins ta bort "sample_ " så det bara står plugins. Sen är det klart förutom att du ska göra dig till admin...

 

Du går in på addons/amx/config/user längst ner ser du ett ord som heter loopack nån ting den tar du bort och skriver din steam ID. nu är du admin.

Nu ska du lägga in det du lägger din addons mapp som ligger på skrivbordet den lägger du i valve/steam/steamApss/Ditt användar namn/dedicated server/cstrike sen startar du bara en server sen är det klart så enkelt är det! :P

 

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Plugins.</span>

 

Om du nu vill lägga in mer plugins som inte finns med så går du in på den Här sidan der finns det

olika plugins som du kan lägga till. Gör så här:

 

  Ladda ner den plugin du vill ha.

              Sen kommer det upp en ruta der alla filer du behöver för att lägga in det.

              Antagligen kommer du att få en "amx" och "sma" fil som du ska läga in.

              amx filen som du får lägger du i plugins altså addons/amx/plugins  "Sma filen" lägger du i mappen example okså i addons/amx/example eller examples. sen går du till addons/amx/config/plugins längst ner skriver du då... om du har laddat ner en plugins som heter så här admin_armor.amx då skriver du i pluginen admin_armor.amx sen är det klart. kom ihåg du kan inte ha amxx filer i amx:en det är inte samma sak..

 

Nu är det klart jag kommer okså uppdatera ämnet om det är fler grejer som kan vara bra att veta om amx. :zzz:

 

Är det nåt du inte förstår kontakta mig då. :)

 

jag blir aldrig admin kan du hjälpa mig :(

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Kan någon hjälpa mig med en liten sak? Har fixat det med "WARNING: Couldn't find a valid map or the file doesn't exist (file "mapcycle.txt")" men när ja går in på cs och skriver connect "ip" så kommer ja inte in på serven uten de kommer upp någon ruta som de står " STEAM validaion rejected" va ska ja göra? När ja inte har amx mod x installerat så kommer jag in, men när den är installerad så kommer det här helatiden, någon som vet va ja ska göra?

 

Skicka PM

adda seblin01 ( på steam)

adda [email protected] (msn) för svar tack :) eller svara här nedanför. Tack för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

OSB! Den här guiden är OUT OF DATE, det betyder allt inte kanske fungerar som det ska! Jag ska försöka uppdatera den snart igen!

 

 

 

NOTERA ATT jag skrev den här guiden 2005 :)

Redigerat av sevenhp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Gäst csexpertz

Denna guide fungerar värkligen :!

Alla andra guider jag har tittat på och kanske möjligen testat :P

Fungerar ej. :(

Men jag vart så förvånad när denna fungerade :D

Redigerat av csexpertz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...
  • 1 år senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...