(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jemen gud vad du måste klagga det e ju det som förstör forumen om man klaggar som du liksom alla mario kart spel rockar det vore roligt typ men melee racing det hade vart kul Jag är då inte inne på fel tråd. Vad faan är då han om han skriver melee-racing? Jag skriver åtminstonde om Mariokart: Double Dash!! Oc det gör inte vissa andra. jja skrev föresten något om mario kart om man håller på så som du och ba klaggar så blir uju forumet förstört men om man försätter skriva och vara posaetiv så kommer man tillbaka till ämnet det reker med att skriva så här - mm det verkar kul gu vad koolt om något sånt spel fans men vi föröker hålla oss till ämnet istelet för -men gud håll dig tillbaka till ämnet man ska f*n inte bara komma med en javla massa fantasi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Men Melee-Racing är då inte samma sak, och förresten så klagar jag inta. Jag säger åt, och dessutom så sa jag att du fick göra en fantasi-tråd om det var så kul att typ blanda ihop Mariokart: Double Dash och Super Smash Bros Melee. Vem faan skriver: men gud håll dig tillbaka till ämnet man ska f*n inte bara komma med en j*vla massa fantasi Mitt ord är att vara trevlig och att hålla sig till ämnet och att hjälpa varandra, och att tex fråga varandra om något var roligt/tråkigt/svårt/lätt inom spelet. Och vilken favorit-bana och favorit-gubbe. Och inte som vissa andra: mmm ja det har du rätt i aah håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 vad är mario kart om inte slagsmål och racing redan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jaaaa! nu har jag mirror mode, men skulle man klara special cup för att få king boo och den andra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 jaaaa! nu har jag mirror mode, men skulle man klara special cup för att få king boo och den andra? Klara Star Cup på Mirror så får du det du vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 okej tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Jag kom på världen sämsta väg på Peach Beach. Kör vanligt rakt på (första strecka) och sedan sväng vänster, då kommer man in i ett rör så flyger man ut ovanför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 men åhh, d visste jag d såg jag andra gången jag spelade spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 asså hallå! vet ni vad ämnet är? killen undrar om det finns några bilder på mkdd inget annat. vill ni diskutera nått annat så gör en ny tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 asså hallå! vet ni vad ämnet är? killen undrar om det finns några bilder på mkdd inget annat. vill ni diskutera nått annat så gör en ny tråd Denna tråd handlar om Mariokart Double Dash!! Vilken tråd är inte så här? Det spelar inte någon roll hur första inlägget på tråden är. Så det så!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 en fråga:kan man va yoshi och baby mario i marios bil för yoshi väger väll lika mycket som bilen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 en fråga:kan man va yoshi och baby mario i marios bil för yoshi väger väll lika mycket som bilen? Ja det kan man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg